mandag den 4. juni 2012

Bare rolig..

...jeg er lige her. :-) Jeg havde ikke tænkt mig at forsvinde helt.

Jeg skal bare finde en balance mellem familie, hjem, job og hobby. Og derfor må jeg nedjustere min tid herinde...
Jeg kan ikke blive ved med, at komme med nye ideer, når jeg har så meget andet at gøre. 
De 398 foregående indlæg må da også kunne inspirere nogen til noget, ikk?  ;-)
Det var noget andet hvis jeg kunne leve af dette.

Men mange tak for jeres forståelse og søde kommentar til mit lille udbrud. Jeg glemmer ikke at I er her, så jeg skal nok vise jer ting og sager, for jeg vil jo gerne dele....

Nu til dagens billede...jeg har modtaget 5 materialer fra Marianne og en opgave; at "flække" dem sammen til noget kreativt....hm...

Et ark sølv folie, en fjer, en piberenser, et stykke bånd og det sværeste: en lille spand, og den blev mit udgangspunkt.
Jeg viser senere hvad jeg fik lavet, men indtil da, kan I jo lige tænke (gerne skrive)  hvad I ville lave?

God aften!
HanneZ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar