mandag den 30. april 2012

De sidste telegrammer

...ja, nu viser jeg de sidste telegrammer frem.
Jeg har lavet rigtig mange og da Hendes Verden netop skrev; om gode ideer til kort fremstilling her på siden, så viser jeg lige et par stykker mere frem.

Disse er mine ynglings motiver:

Jeg tegner blomsterne i en gammel telefon bog og farvelægger dem med farveblyant.

Bagefter klipper jeg dem  sammen med noget af alt det andet jeg har printet og klippet ....

Weekenden er igen brugt i haven, jeg har fjernet et par store buske og lagt fliser i stedet..= hårdt arbejde, min krop er godt brugt...men heldigvis ser vi frem til en dejlig kort uge, da fredag jo er helligdag. Jubbi!

Go' mandag til Jer.

HanneZ

1 kommentar:

  1. Det, jeg så godt kan lide ved dine kort, er at man kan gå på opdagelse i dem - der er så mange fine detaljer :)

    SvarSlet