onsdag den 28. marts 2012

Putter i æsker


 Jeg går og putter i æsker og kasser i øjeblikket...det flyder lidt  meget med igangværende projekter, så jeg manglede lige pludselig nogle æsker, at putte de forskellige ting i, så det roder knap så meget.

Jeg elsker de klare æsker fra Søstrene Grene, men jeg var også heldig at finde 3 stk. aluminium æsker i Bilka forleden. Og de har allesammen den fordel, at man med lethed finder den æske, man leder efter, når man kan se hvad der er inden-i dem... nå, men det tog ikke lang tid at fylde dem...

Jeg må hellere se, at få nogle af sagerne lavet færdige - så kan jeg også få taget nogle billeder her til bloggen..:-)

Rigtig god onsdag!

HanneZ.

1 kommentar:

  1. Ja, det er jo svært ikke at gentage sig selv, så jeg siger bare - flot :)

    Aluminium æskerne fra Bilka vil jeg kigge efter, jeg savner tit at kunne se hvad der er i mine små æsker.

    SvarSlet