mandag den 20. februar 2012

Fastelavn

...min yngste datter vil være Smølfine til Fastelavn....!

Heldigvis er den gymnastik dragt hun skal bruge til opvisning smølfe-blå, (nogle gange er man bare usædvanlig heldig..!)
Så hun manglede "bare": blå bluse, hvid kjole og en hvid hat.
Og det fik jeg færdig i lørdags...:-)

Samtidig har min mor pisket byen rundt efter blå ansigtsmaling, og det lykkedes til sidst. Tak for det, mor! :-)

At den lille pige så hellere gik i svømmehallen, end ud at rasle, igår, søndag,
-det er en helt anden historie...:-)

Vi nåede da, at få ansigtsmalingen testet på hendes arm, inden jeg smører den i ansigtet på hende og den kunne godkendes. (Den mellemste datter har lige haft en frygtelig allergisk reaktion af en rensecreme fra matas, så vi tager ingen chancer her i huset mere...)

Fastelavn skal også fejres henne i skolen, så "vi" skal nok nå, at få udklædningen på...:-)

Rigtig god fastelavns mandag til Jer.

H

NB. Og efter fastelavn havde jeg tænkt mig, at brodere et eller andet sjovt på kjolen...så arbejdet er slet ikke spildt.

1 kommentar:

  1. Er den kjole "kun" lavet til fastelavn?
    Den er godt nok rigtig sød og en smuk sommerkjole når den tid kommer ;o)

    SvarSlet