onsdag den 8. februar 2012

Jeg tog fejl....

..igen!

Disse pose fløjlsbukser var nemlig til mellemste pigen.

MEN; de ER altså for korte...hun har ekstremt lange ben og arme for den sags skyld.
(Noget hun har efter moderen..!!!)..
Og selvom jeg synes, jeg havde forlænget og forlænget disse bukseben...så stumper de...øv

Heldigvis er der stadig en lille-pige her i huset og hun kunne overtage.

Det eneste jeg skal, er at udskifte den off white snøre i taljen....
For mellemste pigen er mest til tone-i-tone, mens yngste pigen gerne vil have sjove kontraster... Så jeg tænker en hot pink eller måske en koral..??
Da jeg ikke har snøre i de farver...så syr jeg en....gerne i noget små blomstret mønster.

Lykkelig over at have tre af samme slags...(døtre altså) :-)
Hvad gør du, når du tager fejl af størrelsen?

God onsdag

H

1 kommentar:

  1. Jeg har to piger men der er 5 år i mellem dem. Jeg har gjort samme brøler hos Asta for år tilbage. Der valgte jeg at strikke benvarmere som jeg syede fast indeni, det blev faktisk meget sødt.

    SvarSlet