fredag den 20. januar 2012

Hæklet cover til elektronik

...i takt med at pigerne bliver større og større, får vi også flere små elektroniske tingester ind i hjemmet...
Og dette er det tredje eksempel jeg har lavet, for at prøve at skjule dem lidt...:-)

Det er bestilt af lillepigen og det skulle være grønt.
Broderiet skulle være  en ugle, som jeg broderede i fri fantasi...

Jeg blev så glad for at brodere kronhjortene, at jeg fortsatte med nogle æbler, et par ugler og nu har jeg gang i en stribe af nye broderier, som jeg nok skal lægge på bloggen snart. Og jeg får lov til at bruge farver...masser af dejlige farver.

Det er weekend...om et øjeblik...jeg har travlt med en masse gøremål....åh, gid jeg havde lidt flere timer i døgnet, så kunne jeg nå lidt mere.

God weekend til Jer.

H

2 kommentarer:

  1. Det er rigtig fint, meget søde grønne farver du har sat sammen, og uglen er vildt sød !

    Laver du et mønster på den?

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Super fint og lækre farver ;0)

    SvarSlet