fredag den 13. januar 2012

Dagen er blå

..jeg vil gerne takke for de fine ord og jeres støtte til mit sidste indlæg, men jeg kan ikke få adgang til kommentar, så derfor takker jeg her.
Jeg føler et tomrum i øjeblikket, men med tiden skal det nok blive fyldt op igen, lige nu vil jeg tillade mig selv, at føle mig trist, ked og træt....indtil jeg ser alle de smukke farver i hverdagen igen...for jeg ved jo godt, at de stadig er der...

Derfor en blå dag idag.....
-Jeg var helt flov, da min mor sagde hun manglede en kosmetikpung...

Flov, fordi jeg har syet en hel masse af disse lappe-syede nogle...- Og så havde jeg ikke engang givet min mor éen....!!!!

Det blev der lavet om på til jul, for jeg lavede denne blå, og blå er min mors yndlings farver.

Der kom små hæklede blomster og perler på og indeni, havde jeg lagt en lille pose lavendler, som jeg plukkede en hel pose af i haven, i sommer, da de var fuldt udsprunget. De dufter helt vidunderligt.

Undskyld mor, håber jeg har gjort det godt igen?

Jeg ønsker jer en rigtig god weekend.

H

2 kommentarer:

  1. Så fint å glede sin mor med en selvlaget kosmetikkpung som er så flott :)

    SvarSlet
  2. Det gør mig ondt at du har mistet en som du har kær, det gør bare så ondt. Over skyen er himlen altid blå ;-)

    Flot kosmetikpung !

    SvarSlet