mandag den 12. december 2011

Nu varer det ikke længe

for nu har vi tændt det tredje lys....og jeg har julet hele weekenden....:-)

Der blev syet julegaver, flettet stjerner, klistret hjerte ranker, klippet til julekort, syet flagranker, klippet vimpler, formet mos-træer.....ja, jeg har været lidt over det hele....

Her ser i noget jeg blev helt desperat for at lave... måske fordi det var lidt vanskeligt, fordi printeren gik i stykker.

Jeg har fundet rådyr motivet på nettet, printet det ud på overføringspapir, strøget det på hvidt bomuld og så ellers bare syet det, så det passede på glassene og sat et par knapper på....

Fotograferet i alm. dagslys og med lys i i skumringen.....

God mandag.

H

3 kommentarer:

  1. hvor er lys-glassene dog fine...jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket overførings-papir, du bruger? Det jeg selv bruger, er meget blankt, når det er strøget over på stoffet. Klipper du motiverne helt tæt?

    SvarSlet
  2. Hej Lene; Jeg bruger Canon og det er også blankt. Og jeg klipper det tæt til motivet inden jeg stryger det. :-) Hanne

    SvarSlet
  3. Hvor er dine lys glas blevet fine.
    Hilsen Birthe

    SvarSlet