fredag den 2. december 2011

Elge broderierne....

...som jeg har broderet på, siden jeg så de strikkede julekugler af Arne og Carlo i BoligLiv.
Har jeg brugt til dette:

Pynt på små stof poser...denne er nok en af de mest neutrale i farven...
Poserne passer perfekt til at putte små værtinde gaver i; hjemmebagte småkager, jule-vimpler eller hjemmegjorte kort.

Jeg har broderet en del af dem, alle sammen i hver deres farvekombination, så det giver lidt udfordring, at finde stoffer der matcher både hinanden og broderiet....men stakken vokser.

Og så var der lige den krans af birkeris, som jeg havde en ide med.....lige nu ligger den bare og omkranser nogle dejlige røde æbler... Hm, jeg kan godt mærke, at jeg har gang i mange ting....men jeg elsker jul og så må jeg nå, det jeg kan.
Alle ideer bliver skrevet ind i min lille huske-bog, så det jeg ikke når i år, kan evt. bruges til næste år, har I det også sådan?

Rigtig god weekend.

H

2 kommentarer:

  1. genialt at bruge Julekuglemotiverne til broderier..tak for tippet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare skønne.

    SvarSlet