fredag den 2. september 2011

Lidt mere papirklip

Jeg er (stadig) lidt bagud ...så først i aftes lagde jeg sidste hånd på invitationerne til 10 års fødselsdag, som skal være med overnatning (-derfor noget der ligner en pyjamas)

Der er kun 8 piger i klassen, så det var ikke fordi det tog så lang tid....Jeg har tegnet en pyjamas, (korte ærmer, korte ben) scannet, ren-tegnet, farvelagt, printet, foldet, limet og skåret, og til sidste er det bare at printe en tekst ud.

Mht. alt det andet jeg går og roder med; nu er det heldigvis weekend igen...og jeg må bare finde lidt tid og overskud til at sidde ved sy-maskinen, jeg ville gerne sy nogle lapper, sy et par flagranker, en ny bluse, et par posebukser, dertil en  bluse, et par halterneck toppe og...og .....og.

Men først og fremmest må jeg også se, at få sovet, for jeg er bare SÅ træt....

God weekend

H

Nå, ja jeg nåede forøvrigt at lave en ny header til bloggen onsdag aften....nu er det efterår, så jeg var egentlig tvunget til, at ændre den fra det mere sommerlige udseende, ikk?
Håber I kan lide den nye?....-inspirationen kommer fra rigtig mange fine og forskellige blogs, som jeg har kigget på herinde.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også tit mega træt af at jeg kun har to hænder! Der er flere kreative idéer i hovedet end hænderne kan følge med.
    Jeg synes nu du får lavet mange fine ting.
    Flot header.

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt, så mange ideer og kun 24 timer i døgnet, men jeg vil da nok sige dine timer bliver da udnyttet til fulde :)

    Kan rigtig godt lide din nye header

    SvarSlet