fredag den 26. august 2011

Så flager vi igen

....jeg gik ellers helt ned med flaget igår aftes.  Jeg måtte lægge mig med migræne (igen) og der opstod lidt panik, fordi den nye medicin slog mig fuldstændig ud. Til gengæld vågnede jeg imorges kl. 5, - frisk som en havørn.

Og det var jo godt, for her skal fejres fødselsdag i denne weekend - rund fødselsdag!  Det er den yngste, som bliver 10 år, ja det er først på mandag...men jeg kan slet ikke forstå det.

Jeg viste Jer nogle røde lapper for et par uger siden, det blev til denne flagranke.
Den jeg lavede til svigemor var nemlig i brug i sommerferien, så jeg fik endnu en bestilling.

Jeg håber I får en rigtig dejlig weekend.

H

8 kommentarer:

  1. hvor er den fin :) jeg har overvejet om jeg skulle sy en...

    SvarSlet
  2. Øv! den trælæs migræne, kender det lat for godt.
    Men dejligt du er frisk igen.
    Og sikke nogen flotte flag, de ser bare godt ud.
    Tillykke med fødseldagen i familien.
    Ja! tiden løber alt for stærkt.

    Ha´en rigtig dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Først og fremmest TILLYKKE - tiden flyver bare afsted og de små bliver lynhurtigt store...!
    Er vild med din flagranke - syer du på bestilling? ;o)
    Mvh. Maria.

    SvarSlet
  4. Ja, det er stort at blive 10 år. Og det skal naturligvis fejres. ;-)
    Og ja, jeg syer flagranker på bestilling, bare skriv til mig,
    Kh H

    SvarSlet
  5. Godt du blev frisk ..
    tillykke med barnet ;0)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med barnet! :)

    SvarSlet
  7. SŠfine �� Kan jeg bestille 2 Dannebrogs flagranker ?����

    SvarSlet
  8. Kære Karen. Tusind tak for din kommentar.
    Men jeg kan desværre ikke tage imod din bestilling, da jeg længe har været sygemeldt med en dårlig skulder. Jeg håber og ønsker, at jeg en gang i fremtiden vil kunne lave lidt håndarbejde på bestilling igen. Men lige nu ved jeg ikke hvronår.

    SvarSlet