fredag den 1. juli 2011

Blandet...

Efter nogle hektiske uger med pigernes afslutninger og en fødselsdag, er vi nu nået til  lidt alene-forældre-tid.
Vi har været meget sociale denne uge, og været ude de fleste aftener, så nu trænger jeg virkelig til weekend.

Men selvom vi næsten ikke har været hjemme, kan jeg alligevel samle et par projekter sammen, som er blevet færdige:
2 par shorts, det bliver vel sommer igen..??
Et særligt Canadisk studenterkort.
Noget hæklet og noget syet i turkis/lilla/grøn.
Og så var jeg forbi søstrene og fandt en ny kuffert. Så nu er jeg klar til at rejse hjemmefra..?!?!?
- eller også var det bare fordi hår-elastikkerne på badeværelset, trængte til et nyt opbevaringssted..
Og jeg blev da "lidt" vild med det blå ugle print..:-)

God weekend til Jer alle sammen.

H

1 kommentar:

  1. Hold da op. tør da slet ikke tænke på hvor meget du kan nå, hvis du havde en hel uge til rådighed.
    Men super flot er det :o)

    SvarSlet