mandag den 20. juni 2011

Lidt nyt patchwork.

Jeg blev færdig med denne bluse til mellemste barnet.
Sidste år lavede jeg de sjove shorts i rød/hvid terne med prikket grønne lomme klapper.
Men det har været lidt svært, at sætte en overdel sammen med dem, udover hvid.

Derfor lavede jeg denne bluse.
Lapperne er syet sammen på en for mig ny måde...strimler syet tilfældigt sammen, så det ikke har det sirlige firkantede udtryk.

Og farverne.....de råber efter at blive gentaget i tasker, kosmetikpunge, pudebetræk osv osv.

Desuden blev jeg færdig med en lille stak studenterkort...for de går lidt hurtigt i øjeblikket.

God mandag.

H

6 kommentarer:

  1. Wauve, det er bare så sødt et sæt, :-)) jeg kan meget godt lide dine Patchwork besætninger. God ide.

    SvarSlet
  2. Åh så mange fine sager du laver :) Jeg har lige opdaget din blog men kommer garanteret tilbage - glæder mig til at se alt det fine du laver fremover :)

    ha' en super uge!!

    SvarSlet
  3. Det ser bare super godt ud Hanne.
    En syrenlilla elle mørk lilla ville jeg turde sætte til shortsene.

    SvarSlet
  4. Wow... en fin bluse. Sikke en god patchwork ide på blusen. Det vil jeg huske.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. *-*çok çok çok güzel olmuş...

    SvarSlet
  6. Aj hvor et sødt sæt. God fantasi med patchwork på blusen:))

    SvarSlet