torsdag den 9. juni 2011

Klipperier og maling

Jeg har klippet lidt kort...og disse blev med små kjoler.
Og selvfølgelig ville jeg gerne se det i andre farver...-jeg elsker bare at lege med farver.

Jeg havde også gang i lidt maleting i forrige weekend, det var bl.a. dette Z. Nu har det fået lidt papir på ...Jeg vil gerne have mange flere bogstaver. Man kan udtrykke sig kort og præcis og huske på nogle enkelte ord i hverdagen...

Idag ville jeg gerne skrive: Colourful

Rigtig god torsdag.

H

NB: der var en fantastisk hektisk aktivitet på bloggen igår, mon der er nogen derude der er vilde med cupcakes?
Det var hyggeligt! Tak fordi I kiggede forbi, jeg håber I kigger forbi igen en anden gang...:-)

1 kommentar:

  1. Jeg tror da nok vi er vilde med dine cupcakes :)

    Jeg selv kan slet ikke lade være med at lave dem selvom jeg da ikke aner hvad jeg skal stille op med dem :)

    God week-end til dig

    SvarSlet