fredag den 1. april 2011

Endnu en kjole

Jeg er blevet lidt vild med dette kjole mønster og har lyst til at sy 100-vis af den.

Denne er til lille-pigen - og jeg er igang med den næste. Og i tankerne den næste, og næste....
:-)

Idag d. 1. april var det også tid til en ny header...og det var mens jeg lavede den:

at jeg pludselig opdagede, at det er påske lige om lidt, jeg ved da ikke hvordan det kunne gå hen over hovedet på mig, men det gjorde den altså...

Det betyder, at I selvfølgelig skal se kaninerne jeg lavede så mange af sidste år....

Her får I et billede af HELE opstillingen...i de næste indlæg kan I se nogle enkeltvis....

God weekend til Jer. Og god 1. april, håber ikke I bliver snydt af en aprilsnar...

H

1 kommentar:

  1. Funny bunnys! Nej hvor er de søde. Har du selv lavet mønsteret og kunne man evt. få den?

    SvarSlet