onsdag den 30. marts 2011

Klipperier og lidt maling

Jeg går stadig lidt rundt om mig selv...og har som altid gang i lidt FOR meget, hvilket resulterer i, at jeg ikke får tingene lavet færdige...

De sidste par aftener har jeg klippet og malet, fordi jeg følte mest for det. Jeg havde fået en dejlig pakke i krea-kalender gave fra Marolle, og det kunne jeg bare ikke lade ligge længere.

Desuden printede jeg nogle små fugle ud på blåt papir, og det kom der så nogle kort ud af.

Symaskinen har ikke stået helt stille, men det er bare blevet til et par sorte toppe, som den største datter manglede....ikke noget at vise her.

...men de halvfærdig ting fra weekenden hænger stadig lidt...I skal nok få dem at se...jeg skal bare lige gå lidt mere rundt om mig selv...;-)

God onsdag til Jer.

H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar