mandag den 14. marts 2011

Jeg mangler ord...

Jeg synes, jeg har så mange tanker i øjeblikket, men jeg mangler ord og kan slet ikke få det formuleret.

Jeg tænker på alle de mennesker der oplever krig eller katastrofer ude omkring i verden.... 

Og bruger mit håndarbejde til at lukke hele omverdenen ude.

Her er et projekt fra sidste weekend. Jeg lovede i min give-away, at vinderen selv måtte vælge farver til gaven. Og Onkel Anne valgte disse :

Når jeg lige får styr på tankerne, skal jeg nok finde kameraet frem, så I kan se de sidste nye håndarbejder.

H

2 kommentarer:

  1. Måske er det også en rigtig sund ting at gøre - lukke det ude for en periode. Man kan bekymre sig så meget for ting man ikke kan gøre noget ved at en pause nok er tiltrængt.

    Flot taske.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. Min mand og jeg har netop siddet med den samme tanke om at vi mangler ord for det der sker rundt om i verden, nogle gange ville vi ønkse at vi ikke kunne følge så meget med, via medierne, men omvendt er der jo også goder ved den store informationsteknologi.
    Men dejligt at vi engang i mellem har mulighed for at lukke os inde i vores egen lille krea-verden. Gjorde det samme i weekenden.
    Smuk, smuk, smuk pung.

    SvarSlet