søndag den 20. februar 2011

Og vinderen er:

Tusind tak til Jer alle sammen for at deltage i min lille give-away. 

Det har været en sand fornøjelse for mig, for det har været så dejligt, at finde alle Jeres fine og søde kommentarer på mailen hver dag.


Til trækningen har jeg denne gang fået hjælp af RANDOM.ORG. Tak til Dem, for det var da nemt og let at taste 2 tal ind for at trykke på vælg (Generate).....

Resultatet blev:  16.

Tælle, tælle, tælle ned i kommentar feltet og vinderen er:

                                Onkel Anne

Og det glæder jeg mig meget over, for så skulle det blive lettere at finde din medicin, Onkel Anne. :-)
Skriv lige din adresse til mig, så går jeg på posthuset og sender en lille taske afsted til dig.

Og til de som ikke vandt; ih, hvor ville jeg ønske, jeg kunne sende en taske afsted til Jer allesammen, for jeg kan ikke lide at skuffe nogen.
Men jeg lover snart at lave en ny give-away, så I får en chance mere.

Ønsker Jer en rigtig god søndag aften.

H

3 kommentarer:

  1. Ja! Tusind millioner tak!!!!!! Det glæder jeg mig fisme til!

    SvarSlet
  2. Øv men frisk med på den næste!
    Tillykke til Onkel Anne..

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke til Onkel Anne.

    SvarSlet