fredag den 7. januar 2011

Oprydning

Nu hvor et nyt år er startet, får jeg lyst til at rydde op og forny lidt.

Jeg har kigget på det forfærdentlige rod omkring hoveddøren med børnenes støvler.....det har jo været temmelig vådt og pigerne har brugt reklameblade til at stille støvlerne på...ikke noget kønt syn, kan jeg godt hilse og sige. Og I kan selv se det her:

Derfor har jeg hæklet et klude tæppe af stofrester...og NU ser det hele bare meget bedre ud, synes I ikke?

Får I også lyst til at rydde vanvittigt meget op, når I starter på et nyt år?

Jeg har lyst til at rydde alle skabe, hylder, hjørner og rum denne weekend, men først er der lige en fødselsdag, som skal fejres. I får billeder af invitationerne senere, dem lavede jeg sidste weekend, mens krudten fra nytårsaften lagde sig....og det var en dejlig, hyggelig og kreativ eftermiddag sammen med det kommende fødselsdags barn, som hjalp til med saksen.
Den slags eftermiddage, håber jeg der kommer mange flere af.

Rigtig god weekend til Jer alle sammen.

H

5 kommentarer:

  1. Super lækkert tæppe, måske man skulle få det lært?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg fået.
    I badeværelset, hvor skabene havde skabt sig, så de var ufremkommelige og uoverskuelige.
    Og i vores vaskerum, der var både grimt og rodet og upraktisk. Nu er det kun grimt, men det regner jeg med at vi får gjort noget ved i løbet af året.
    Mit krearum trænger også, men lige nu slapper jeg af og nyder stilheden ved at familien er i skole og på arbejde.

    Jeg vil tage skotæppe-idéen til mig!

    Klem

    SvarSlet
  3. En rigtig sjov og kreativ måde at lave et lille tæppe på, tak for idén !

    SvarSlet
  4. Det er et skønt, lille tæppe. Supergod ide til det våde fodtøj. Hvis man ikke selv orker, har IKEA vist stadig små kludetæpper til 15 kr.

    SvarSlet
  5. ja, jeg har haft gang i at sortere min yngste datters tøj og bringe det ind i et nyt skab.
    Et rigtig smukt tæppe du har lavet.
    Jeg hæklede et til at have omkring toilettet på gulvet, sidste sommer. Var nemlig så heldig at finde en masse nøgler der var revet og klar til brug, på et Loppis i Sverige.

    SvarSlet