onsdag den 12. januar 2011

Hagesmæk no. 10

...blev sammen med de hæklede biler til en lille barselsgave..
På billedet ses hagesmækkens 2 forskellige sider. Ja, jeg lavede 2, da jeg nu var igang...
Blev lidt skuffet, da jeg vaskede stoffet med æbleprint fra Stof&Stil, det kommer vist hurtigt til at se forvasket ud...andre der har haft samme oplevelse??

Ellers går det stadig lidt stille her.

Jeg har smækket benene op og har nydt at lade hænderne hvile...men jeg kan mærke, at der langsomt begynder at sive lidt rastløshed ind...gode ideer begynder at forme sig og jeg kan sikkert ikke blive ved med at holde mig i ro....

Og det er vel helt naturligt for os kreative sjæle....hjernen arbejder og den vil gerne afprøve om ideerne holder, så man må igang med hænderne for at se nogle resultater...

Men jeg "tvinger" lige mig selv til lidt mere ro....:-)

God onsdag

H

2 kommentarer:

  1. Beundrer virkrlig dit håndarbejde. Du er meget kreativ og jeg tjekker altid din blog, bliver så dejlig inspireret...

    SvarSlet
  2. Søde smækker og biler, men ærgerligt når kvaliteten ikke er i orden!

    SvarSlet