mandag den 31. januar 2011

Flere cupcakes

Denne weekend fløj bare afsted...og meget af den gik med hemmeligheder, som jeg ikke kan lægge ud på bloggen endnu....

På et tidspunkt trængte jeg dog til en lille pause og smed det jeg havde i hænderne, for at hækle et par cupcakes mere...denne gang i lidt rolige farver, støvet rosa, blå og sand farver, de passer perfekt til det gamle stel med guld kanterne....
De første jeg hæklede er små og passer til en nøgle ring, disse er lidt størrere og fylder lidt mere på et kagefad.
Og nu spørger jeg bare: Om der en nogen der har lyst til at komme forbi til en kop kaffe?

-Jeg servere gerne et par "sunde" kager til?
:-)

Blomsterne fik jeg af pige-klubben til min fødselsdag sidste weekend, og de står rigtig fint endnu!

Jeg ønsker Jer alle en god start på ugen, mens jeg selv forsøger, at kommer mig over den forkølelse jeg også lige nåede at "rager" til mig i weekendens løb...:-)

H

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine cup cakes :) jeg har ledt efter opskrifter men forgæves, kan du måske hjælpe med et link............

    SvarSlet
  2. Fra Hanne til Hanne.
    Jeg har lige givet den engelske opskrift videre...Jeg har brugt den, men ændret den lidt, har bla. hæklet mine cupcakes lidt større og pyntet med bær og blade.
    Er I interesseret er den her:
    http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/08/14/bake-me-a-cake/
    KH Hanne

    SvarSlet
  3. tak men desværre kan jeg ikke hækle eller strikke efter engelske opskrifter, det er svært nok med de danske;) jeg er i den grad nybegynder i det med at bruge opskrift.

    SvarSlet