mandag den 6. december 2010

Overraskelser...

Dejlig kreativ weekend....og også en julefrokost, en jule-familie-middag og en julekoncert....

Desværre er det ikke alt, jeg kan vise på bloggen idag, for tingene er pakket ind og klar til "brug" og det er jo ingen overraskelse hvis jeg viser det hele her.....:-)...så det må vente lidt.

Til højre er der billede af et krybbespil, som mellemste datter er igang med at male, jeg kunne simpelthen ikke stå for de små porcelænsfigurer fra Panduro.
Det to gammel-nisser, stod fremme hver jul, i mit barndomshjem. Nu står de hvert år hos mig selv, og "nix pille!" Bliver der sagt, når pigerne vil lege. Åbenbart noget som følger med nisserne, for det sagde min mor også altid, når jeg kom dem lidt for nær....:-)
- Dem er jeg meget glad for!

En pakke skal ud i den store verden eller måske ikke helt så langt, det bliver spændende hvad modtageren siger til den....;-)

Og så har jeg lavet flere julekort og en stak til/fra kort....

Ja, det kan godt blive til en del, når man har weekend....men jeg var også meget motiveret af, at der, takket være unikarina's kreative pakkekalender, var rigtig, rigtig mange inde og kigge forbi min blog i fredags, hvor jeg havde fornøjelsen af, at åbne min fine pakke fra Marolle.

Med sådan en opmærksomhed, kan jeg da kun komme igang! :-)
Rigtig god mandag til Jer.

H

2 kommentarer:

  1. Puha Hanne,man bliver jo helt forpustet så kreativ du er. Ja hvem ville ikke blive glad for en sådan fin kreativ pakke.Rigtig fine ting.Nyder bestemt de fine ting jeg har købt af dig.Kram og forsat rigtig god mandag

    SvarSlet
  2. Hollaop! du har fået kreeret meget. Jeg kan også rigtig godt lide dine kort :)

    SvarSlet