onsdag den 15. december 2010

Nisserne har haft så travlt...

Ja, her i huset kommer nisserne forbi hver søndag. Og de er ikke så lidt frække!
Tænk sig, de har taget noget af mit stof og syet de dejligste toilettasker til pigerne....dette var den ene, de havde stillet på køkkenbordet sidste weekend...(den anden må I se en anden dag...:-)...)

Og sjovt nok har de ladet sig inspirere af de kosmetikpunge jeg lavede for noget tid siden.
Denne toilet taske passer perfekt til min kosmetikpung no. 9....og det var mellemste datters favorit.

;-)

God onsdag til Jer alle sammen.

H

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de bare fine..Der må være nogen der bliver helt vilde:-)Kram og forsat god dag herfra

    SvarSlet
  2. Sikke nogen dejlige farver du har sat sammen.
    Rigtig flot;0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn og sikke flotte farver. Så en nisse vil jeg også gerne have i huset;)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle skønne og farverige ting du fremstiller......et besøg på din blog kan da kun bringe énn i godt humør, så her må jeg da læse med ;-))

    Rigtig god onsdag.

    SvarSlet