onsdag den 17. november 2010

Flagranke i pastel

Jeg fik jo endelig hæklet en flagranke i pastel farver ...og den er jeg virkelig glad for.

Jeg har hængt den op i min tallerkenrække....
Åh, der er nok ikke mange, som har set den hylde, for den hænger ovenpå i gangen på vej ind til pigernes værelser.

Det er ikke så tit, at jeg viser billeder fra vores hjem og man kunne måske foranledes til at tro, at vi har indrettet os i denne stil....??
Det er desværre ikke tilfældet, for det passer ligesom ikke til huset...

Men jeg elsker den hylde og har stillet nogle sjove små ting på den, som har stor personlig betydning....
Og nu hænger flagranken altså også her....så passer det hele sammen...:-)

Rigtig god onsdag til Jer.

H

2 kommentarer:

  1. Hejsa...Nej da alså sikke du kan forvandle. Er da en super flot flagranke. Men dem har du vel ikke sat til salg SMILER.
    Forsat rigtig god dag

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med flagranker i pastel:) Din er rigtig fin.

    SvarSlet