onsdag den 6. oktober 2010

Retro ind af døren...

Jeg fik en pose retro ind af døren.... og hvad gør man så...!?!?
Jeg kan sagtens finde masser af inspiration herinde i blogland, og jeg kan godt lide retro, for jeg bliver glad, når jeg ser på alle de fine billeder I lægger herud af Jeres forskellige håndarbejder.

MEN, det passer ikke rigtig ind i min stue.....










Et par dage senere fik jeg endnu et retro dynebetræk.(- Det med de blå blomster)

Og imellem tiden har jeg også syet en gul kjole af ovenstående stof nr. 1.

Den er tilsat et ternet gult stykke stof, som også er gammelt, faktisk fik jeg en hel rulle fra pigernes oldefar ....for længe, længe siden.

Nu vil jeg gerne høre om I er til retro?
Og hvad I synes om min første lille retro kreation ?

God onsdag

H

3 kommentarer:

  1. Det er da lige det man gør når der kommer uventet stof ind af døren SKØNT ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Den er så sød :)

    Jeg er til retro i bittesmå doser. En pude eller en lomme på noget...

    SvarSlet
  3. Er slet ikke til retro men kjolen er super skøn.. børnene her bare alt for store ;0)

    SvarSlet