fredag den 29. oktober 2010

Nu kan jeg næsten ikke vente længere...-heller

Det er bare så svært; for som så mange af Jer andre bloggere, så ELSKER jeg nemlig også JUL.

Jeg havde ellers lovet mig selv, at det skulle vente til 1. november, men jeg er alligevel gået igang ....For det kribler nemlig HELT vildt...

Jeg har lavet nye mønstrer og har printet papir ud til julekort og er også begyndt at klippe lidt i det...

Jeg kan godt lide rødt og hvidt til jul. Og på mystisk vis, har den lyseblå farve, sneget sig ind på mit julepapir...???? :-)
Jeg har tegnet og klippet bogstaver, julesokker, svampe, Bambi'er, blonde grantræer og "korsstings-broderier", det skulle være nok til at gå igang.

Da vi stadig er i oktober, bliver det idag kun til et lille smug-kig, og så ved I, hvad jeg skal lave i weekenden....:-)

Og jeg vil selvfølgelig gerne vise kortene frem, efterhånden som de bliver færdige...

Men nu vil jeg ønske en rigtig god weekend.

H

1 kommentar:

  1. Sikken en fin blog.
    Lægger mig som følger, så jeg kan nyde alle dine fine ting.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet