mandag den 20. september 2010

Det blev en familie weekend...

Jeg fik ikke stress i weekenden, istedet en rigtig god børnefødselsdag, derefter en eftermiddagsfilm og så  lige et par hyggelige timer mere i køkkenet....Under fredagens familie-udsendelser på TV, fik jeg hæklet de ting jeg gerne ville: Flere splitflag og 5 svampe nøgleringe, hvortil jeg bare mangler nøgleringene....:-)
Og jeg fik også syet lommer på de 3 par bukser, og klippet lidt japanske dukker til kort...

Og så har jeg helt glemt af vise mit nye tørklæde....jeg så det et eller andet sted i blogland og synes det var så fint....undervejs væltede jeg en kop kaffe hen over 26 færdig hæklede blomster, som derfor måtte hækles igen, men det er en helt anden historie.....

Hovsa der var også lige et midtvejsfoto af mit igangværende maleri.....men det tænker jeg lige lidt mere over....men det er MED vildt. :-)

Rigtig god mandag

H

1 kommentar:

  1. hejsa

    wauw for en lækker weekend - med tid til famile og kreativitet - det er sådan en rigtig weekend skal være ..... :) meget fine ting ( som også står på min liste over ting jeg gerne vil prøve)-
    og tørklædet kan jeg da godt dåne over - elsker de små blomster - glæder mig til at se lidt mere maleri - senere
    kh og go dag

    SvarSlet