fredag den 24. september 2010

3 gange blomstrende posebukser

...2 par opsyet i det blomstrede fløjl med en enkelt side lomme, det 3. par blev mikset med blå/gråt fløjl med påsyet blomstrede lommer og kant forneden. Dertil lavede jeg en af de føromtalte 3-farvede bluser...og på den har jeg afprøvet en omvendt applikation. Altså i en rå udklippet version.
Det blev ok, men øvelse gør mester, så det skal prøves igen.


Yngste barnet vil også gerne have en vest i det blomstrede fløjl.....men bliver det ikke lidt for mønstret...???? Jeg synes det ville være fint med en ensfarvet vest evt. med en lille blomstret detalje....


Nå, nu får vi se...jeg har et par andre projekter på programmet i weekenden, så den sag kan jeg vente med at afgøre....


Rigtig god weekend.


H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar