onsdag den 25. august 2010

Hav og strand...

Under overskriften gemmer sig noget helt andet, nemlig et nyt pudebetræk...som jeg lige er blevet færdig med....- jeg elsker det allerede. Det får mig til at tænke; sol, sommer, hav og strand....
Det bliver svært at lade den stå, når jeg hiver vattæppe og pude for at lægge mig på solvognen til middagslur....men hvis valget bliver den hver gang, er jeg bange for, om jeg overhovedet får lukket et øje af bare fryd over den....- Nej nu overdriver jeg vildt.....:-)
Men den kommer til at passe gevaldigt godt til det tæppe, jeg snart har hæklet færdigt.....jeg har faktisk allerede lagt et hint ud om tæppet....(mon der var nogen der bemærkede det????) det var nemlig baggrundsbilledet på indlæg om: Nemme sofapuder og...

Nå, men jeg i hvert fald rigtig glad for denne pude og overvejer at lave flere af den slags...

H

1 kommentar:

  1. Som altid fine ting du laver.. og dejlige farver.
    Må vist i gang med nye puder til sofaen ;0)
    - har du lyst kan du checke min giwe-away...

    SvarSlet