lørdag den 24. juli 2010

Klar til en lille give-away

Nu er jeg klar til en lille give-away...

Det er 2 pudebetræk i pink/oliven farver.
Jeg fandt det skønneste stor-blomstrede stof og rester af noget oliven-farvet stof, samt pink babyfløjl, dertil lidt sjove bånd.
Bagsiden er alm. beige kanvas, men pyntet med en lille firkant med blomster broderi, paillettebånd og brod. organza....desuden er der sneget en fin lille YSL messing knap ind....

Betrækkene passer til en 50x50 pude, og dem må du selv ud at finde....

Det er min første give-away, men jeg har kopieret følgende regler .....:


- Et lod for en kommentar
- To lodder for at være fast læser
- Tre lodder for at linke til denne Give-Away

KONKURRENCEN LØBER TIL DEN 13. AUGUST!

Vinderen udtrækkes i løbet af weekenden (15.08.10)

Jeg håber du vil være med.

H

9 kommentarer:

  1. Jamen her skal jeg da være med. 3 lodder til mig.
    Hilsen Charlotte (som også bor i Herning)

    SvarSlet
  2. Hey
    Er ny i denne blog-verden og har ikke engang styr på, hvordan jeg bliver fast læser, og egen blog hvor jeg kan linke har jeg bestemt ikke. Anyways - lidt har også ret, så eet lod må det vist blive :-)
    Er vild med dine ting - har bladret lidt rundt og kan li det jeg ser!

    Vh Rikke

    SvarSlet
  3. Charlotte, jeg må lige ved lejlighed høre lidt mere om det Herning der....!!?!

    Rikke, dejlige ord fra dig, du er så hjertelig velkommen...og så må du lige få styr på denne blog-verden.

    :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har oprettet mig som fast læser på din blog, så to lodder til mig. Min egen profil bliver opdateret når jeg har lidt mere tjek på denne blog-verden, men spændende - det er det!
    VH Hanne

    SvarSlet
  5. Hej H
    Jeg er ret ny i denne blogverden. Jeg havde lidt startproblemer og fik stor hjælp af søde Wenche Tusindfryd, som hjalp mig over mail. Hun foreslog at jeg kontaktede dig, da hun kunne se vi bor i samme område. Der er nemlig ting der er nemmere at vise live, end over mail.
    Så du får lige min mail adresse, hvis du ikke har lyst til at svare ind over din give away.
    Hilsen Charlotte
    charlotte-c-andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Yndlingsfarver! Jeg er med på tre lodder!

    SvarSlet
  7. fine pudebetræk... håber det blir mig som vinder... :-)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Jeg mente 3 lodder til mig :0)

    SvarSlet