onsdag den 5. maj 2010

Posedamen.....:-)

Jeg syr pose-tasker.....ret mange faktisk!  Men med en familie på fem, kan man godt have brug for mange. Og jeg har aldrig brudt mig om, at sende pigerne afsted med svømmetøjet i en plastikpose.  Så jeg begyndte at sy tasker. Jeg lavede nogle hvor den nederste halvdel er voksdug. Det betyder at det våde svømmetøj sagtens kan ligge i posen, uden at alt andet ved siden af bliver vådt. Og nå, ja, det er også meget praktisk, at bruge taskerne til indkøb. Jeg har altid tre-fire stykker med mig, og selvfølgelig har jeg mine favoritter....:-).....Og altid en i en farve der passer til mit humør. Idag har jeg lave disse 2:
H

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså en god idé! Du er super kreativ! Knus C

    SvarSlet
  2. Taaaak. Dejligt at få lidt respons, jeg håber der kommer mere. :-)
    Håber du får en hyggelig afslutning i aften. Knus H

    SvarSlet