lørdag den 8. maj 2010

Jeg har syet nogle flere tasker og har denne gang ændret lidt på designet....jeg har syet en masse forskellige stoffer sammen til en lang bort i den øverste kant, et lille trick, som jeg også anvendte til de lilla bukser....og nu kan jeg slet ikke stoppe med det....der er slet ingen ende på alle de smukke farve sammensætninger man kan lave og jeg kan sy borter på alt....skal nok huske at dukke op med flere anvendelses muligheder....
Desuden er det en glimrende måde at få bugt med den store kurv fuld af stof rester, som jeg ikke nænner at smide ud....

H

PS. Måske C, ka' genkende det grønne stof med de turkis "blomster" ....???
Tak for det, det passede lige ind her, og jeg håber der er en anden, som bliver rigtig glad for det.....:-)

2 kommentarer:

  1. Jamen hvor har du da ret. De der rester er jo glimrende til kanter og borter og så kan man jo nyde de smukke stoffer lidt længere. Brugte det engang som kant på et tæppe. Fin blog.

    SvarSlet
  2. Hej Sine...det var ellers også en knald god ide, tak, den kommer på min ide liste...

    SvarSlet