mandag den 12. april 2010

Solskin...

Jeg har været en del ude af huset og har derfor haft langt til både kamera og computer...og det har været temmelig træls...
- MEN nu er jeg tilbage og vil gerne vise en hel del af det jeg er igang med, samt ting jeg tidligere har lavet og som jeg har husket at tage billeder af....
Først mine tasker. Her et billede af een som skulle til Susanne i Skjern. (Tak for din søde anmeldelse og dine gode ideer.. :-)...) Jeg må huske at tage flere billeder, for disse har jeg lavet rigtig mange af.
Her et billede af en lille hagesmæk, som skulle afsted til en lille pige......det er godt at der er flere småfolk på vej i familien, for disse vil jeg gerne lave nogle flere af....
Det er også blevet til en del kort, men desværre glemte jeg at tage billeder inden jeg rent faktisk sendte dem ud af huset.....øv. Et par kort lykkedes det dog af fange på kameraet:
Kortene til pigerne er i A6 og A5 størrelse og kortet til drenge er i A5 størrelse.... Da det jo er sæson for disse er jeg igang med flere, som nok skal følge, (og jeg skal nok huske at tage billeder, men kryds endelig fingre, det kan jo svipse....).
Ellers vil jeg blot indsætte det gamle månedsbillede; en ide jeg har taget fra : chezcecilie.blogspot.com
som altid indsætter nogle fantastiske billeder...
Og hermed slut for idag. H


Ingen kommentarer:

Send en kommentar