mandag den 26. april 2010

Dejlig weekend

Jeg har foruden at nyde det dejlige solskinsvejr med en tur i haven med min spand og rive, også haft tid til at pusle ved skrivebordet....faktisk så det helt kaotisk ud på et tidspunkt.....(der går vist rigtig længe inden jeg tør tage billeder af det og lægge ud på bloggen....måske er det også bedst HELT at lade være med det....I kunne jo blive skræmt væk...:-)...)
Jeg har lavet nogle flere konfirmationskort, men det er der ikke noget nyt i.
Så her er billeder af forårskort med træer:

med de små piger:
Og nogle meget simple kort:                                                           
Desuden var jeg alene hjemme med pigerne, så indimellem måtte jeg hente, bringe, snakke, lave mad, vaske, redde, orden og finde.....så er det dejligt at sidde med noget, som bare kan blive liggende...    
Åh...jeg har helt glemt at vise den fine hvide hæklede overdel....den kommer på bloggen en af de næste dage.....
Rigtig god dag til alle.
Hanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar